Wednesday, March 23, 2011

entri khas untuk puteri jawa

sebab-sebab gua nak lu balik :

1 .gua sayang kau .
2.aku chenta kau (bahasa melayu klasik weh)
3.gua punya perasaan kat kau je .
4.gua nak kahwin dengan kau .(amboi,amboi,amboi )
5.gua tabole lupakan kau .
6.sbb kau punya aura magnet kuat .(kat gua je lah )
7.kau buat gua sayang kat kau wehh .
8.kau lain dari yang lain .
9.gua nak kau je yang teman gua tgk wayang (:
10.kau kuat makan . best .
11.kau berkorban masa,tenaga dan wang hengget semata2 nak ajar gua .respek.
12.gua nak duduk dekat london dengan kau . impian .
13.kau tak kedekut dengan gua . respek sekali lagi .
14.kau sentiasa menyokong gua punya minat . terharu .
15.kau punya IQ level tinggi .so konpem dapat anak bijak bestari .hee
16.kau selalu buat gua jeles . comel kan .haha
17.kau cantik .no doubt .
18.kau selalu buat gua rasa nak gaduh dgn kau .comel lagi .
19.kau orang baik yang baik . fahamkan .
20.gua sentiasa nak buat kau marah .suka tgk muka kau marah .
21.kau sentiasa buat gua nak kontek kau tiap2 hari .
22.kau couple gua paling lama . cayalah kita .
23.kau pelik .
24.sanggup tukar tuition center demi gua . respek dan terharu .
25.belikan gua kasut futsal walaupun kau tak minat aku main bola sangat .
26.sentiasa bersabar dengan gua .
27.gua tapernah jumpa lagi cubitan yang paling sakit tahap gaban . kau je yang boleh buat .kagum .
28.kau brutal . unik .
29.sebab gua sayang kau je tak lain tak bukan .
30.ye memang gua sayang kau .
31.sumpah tak tipu gua sayang kau .
32.kau mandrem gua eh ?haha
33 to infinity .sebab ILOVEYOUSOMUCH lah puteri jawa.








SITI NOOR FARAHIN AB RAHIM

1 comment: