Tuesday, April 5, 2011

entri khas untuk puteri jawa dan bakal putera jawa

gua minta maaf sangat kat lu selama gua kenal dengan lu . ya ,gua tak pernah hargai lu . dah hilang lu baru lah gua menggelabah meracau semua . semangat gua , dunia gua dah hilang . dan gua tahu lu tak akan nak kat gua balik .memang salah gua .gua terima yang lu nak cari orang lain .gua harap lu dapat jumpa boipren yang dapat buat lu happy dan hargai lu sepenuhnya .gua kena terima yang gua dah hilang lu .baru gua tahu apa yang lu rasa dulu .gua minta maaf .




kepada bakal putera jawa ,



1.gua harap lu dapat hargai puteri jawa sepenuhnya dan secukup dan selebih rasa .
2.gua harap lu dapat buat dia happy sepanjang masa .
3.gua harap lu TAK AKAN dan PERNAH nak sakitkan hati dia .
4.tolong jangan paksa dia buat benda yang kau suka .
5.gua harap yang lu jangan kongkong ,control dia .
6.gua harap lu dapat faham dia .
7.bila lu dengan dia gaduh , biar lu yang mengalah .jangan ego .
8.ni lagi penting ,pastikan dia kenyang all the time ;)
9.tolong jangan annoying .
10.gua harap lu dapat berkorban untuk dia .
11.jangan berkira dengan dia .sebab dia tak pernah nak berkira dengan lu .jangan risau .
12.jangan pernah nak minta break-up dengan dia .
13.gua harap lu PERCAYA dengan dia .
14.jangan nak jealous tak tentu pasal .rujuk no 13 okay.
15.jangan merungut bila spend time dengan dia .
16.kalau boleh biar dia yang decide nak tengok movie apa .sebab dia gila tgk wayang .
17.bila berjalan ,pastikan lu rapat dengan dia .jangan nak jalan laju atau lambat daripada dia.
18.jangan pernah nak malukan dia depan kawan2 dia mahupun kawan2 lu .
19.tolong jangan buat dia jealous .
20.bila dia perlukan lu ,lu kena ada .
21.elakkan mencarut dengan dia.
22.respek dia kalau lu nak dia respek lu.
21.tahan sikit bila kena cubit dengan dia .memang sakit .gurau dia memang mcm tu .hee
22.jangan pernah halang dia buat apa yang dia suka .rujuk no 5.
23.belajar dengan dia .dia memang suka ajar orang .best bila dapat belajar sama .percayalah .
24.jangan buat dia menangis .bold that .
25.jangan buat dia marah .
26.jangan pakai short pants bila keluar dengan dia .pantang dia tgk bulu kaki .haha
27.kalau boleh cuba ikut citarasa rasa dia .rujuk no 10 .
28.jangan cer cuba nak tipu dia .
29.jangan PAKSA dia .dia cukup tak suka .
30.last, tolong SAYANG, HARGAI ,CINTA dia infinity .




insyallah ,lu dengan dia gua yakin boleh stay together forever if lu follow yang kat atas ni.gua menyesal banyak benda kat atas ni yang gua tak buat .dah hilang baru gua sedar .selamat tinggal SITI NOOR FARAHIN AB RAHIM .its hurt too much to know that you are not mine anymore .gua tak akan lupakan lu .goodbye .thank you for everything (:







goodbye .

No comments:

Post a Comment