Saturday, February 19, 2011

Maaf macik ,tinggal sebelah je .pakai sebelah lain lah .ok ?


hello manusia yang penuh dosa sekalian . pengalaman bekerja terus ditimba . mula dari angkat pinggan , cuci pinggan , gaul ayam , masak ayam di sebuah restoran makanan segera terkemuka yang dah ada 500 cawangan . maka ,takan tatahu lagi . takan lah McD kot .apa class en .haha. best memang best .tapi gua hanya kerja sebulan je . saja nak cari kerja lain .ceh padahal gua malu nak mengaku yg gua tak tahan sebenarnya .haha . selepas berhibernasi selama hampir 2 minggu kot dalam bilik. tetiba mimpi gua diganggu nada dering telefon bimbit . member gua call minta tolong kerja . nasib baik gua ada sense of sympathy . gua pun terus bergegas menuju destinasi . gua bukan apa ,kang lambat dtg nnt ,dengar berita lak yang kawan gua mati sebab penat susun kasut . gua sebut kasut . so ,obvious sudah la en yang gua kerja kat kedai kasut . ala kedai kasut yang femes lagi berstatus tinggi tu lah . KEDAI KASUT BATA .femes kan ? haha . gua sampai2 je dah kena susun kasut . tak sempat nak kenalkan diri pun .gua pun terus faham kenapa member gua minta tolong . sebokk dohh . part yang paling best kerja ialah aku dapat main panjat2 rak kasut . hoho best do . rasa macam spidey je . haha . lagi satu part yang best gak ialah time nak cari kasut . babi apa beribu riban kot . ada code pun macam tak membantu . pressure gak do .tu yang best . haha . baru rasa tertekan sikit . fewwit . part yang paling best ialah apabila segala penat lelah diubati dengan wang ringgit . fewwit lagi la en . kepada member2 gua yang bekerja . macam biasa ,duit gaji tu buat belanja aku makan . fewwit lagi ah . contoh macam brader kat bawah ni .





best kot cuci pinggan-najib :D


haha gurauan semata-mata okay abang ajib . sekali lagi ,kerja lah rajin-rajin wahai member gua yang disayangi .ye,aku sayang korang .bukan bodek ok .sekali lagi .gua tak bodek .bhaha . last but not least ,happy birthday kepada MUHAMMAD IKHWAN YAAKOB . bila kau nak menang ni lawan winning eleven dengan aku ? hoho .tidak lupa juga ,happy birthday juga kepada sis yang dicintai,NUR AIN SYAHIRA ASRI pada 23/2 . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment