Sunday, February 27, 2011

penantian yang cuak

assalamualaikum buat semua . anda semua apa khabar ? mood entry kali ni cuak . cuak bagi gua lah . korang buatlah mood sendiri .jangan buat mood bunuh diri sudah .bahaya tu apatah lagi berdosa .so jangan buat dosa .gua cuak sebab gua menanti . menanti apa kita tak tahu lagi . jom kita zassssss. oh lupa manada abang wahid lagi dah .boring kot 6 tahun asyik dengar zasssss je en .banyak benda yang gua menanti sebenarnya .kali ni gua nak share 2 penantian sahaja. jom kita terjah .ah sudah nas ahmad pulak menyibuk .



1 .SPM

pehh sapa tak cuak en bila dengar benda ni en . ada yang mati mengejut ohh .haha ye ye je gua ni .tapi macam rasional gak en .ok tak .spm punya test gua dah jawab dah .dah lama selamat dah kot sampai kat pemeriksa yang bertuah . sekarang gua menanti result plak .tak tentu arah oh dengar khabar angin yang merata2 ckp result nak keluar dah .rasa nak dengar angin kentut la plak .lagi indah kot .ok sumpah jijik .gua tgk buletin utama tiap2 hari takda plak .ya gua tgk tb3 punya berita .nak tgk tb1 satu punya jangan harap lah .dia punya pembaca berita macam nak tido je baca berita. sumpah boring .harap gua punya result dapat warna melayang lah.mari kawan2 spm semalaysia kita berdoa bersama2 .dapat juga pahala .amin .



2.LIVERPOOL VS MAN UTD .


ha yang ni dah confirm tarikh dia . tak macam SPM .6 Mac gua punya cuak datang .gua tahu yang liverpool mesti menang punya game ni .tapi biasalah perasaan cuak mesti ada .gua bukan apa , tengok liverpool punya perfomance menurun la plak .kalah plak dengan west ham tadi . kalau kalah sedas tapa lah gak .ni tak tiga das dia bagi .memang terasa kecewa .tapi tak apa ,mungkin abang gerrard demam kot .takpa dimaafkan .gua tahu yang lu simpan lu punya das untuk kasi gegar itu manyu .tasabar tunggu game ni. tak sabar nak berkokok depan fans setan merah .haha .nasib baik gua ada sifat sabar . ya gua masih beriman .alhamdullilah .

1 comment:

  1. alamak kalah sudah.....tapi tak per lawan MU lain skit...

    ReplyDelete