Wednesday, February 23, 2011

mamak berbulu kedekut .

selamat hari rabu . semalam gua cukup marah , geram ,mengigil serta rasa mahu mengamuk . gua bukan apa . rasa kecewa yang teramat kot . semalam lepas sahaja gua balik bermain futsal gua rasa letih . biasa lah letih tu kan . suruh usain bolt lari setempat pun dia akan cakap letih kot . ha padan siapa suruh tak minum power root . okay tada kena mengena . tengah gua khusyuk main futsal , bob lak ajak balik .kalau ikut tenaga gua ,setakat main lagi 2-3 jam tanpa henti tada masalah kot .gua pun balik .sampai je rumah gua terus mandi . gua capai tuala dan terus menuju ke bilik air . masuk je dalm bilik air gua pun...ha takan mandi pun gua nak cer citer cer citer en . lepas siap je solat dan mengemas kini diri semua ,gua terus baring depan tv .



5 minit kemudian



"syafiq jom pergi makan "sound ayah gua . memang cantik sangat lah tu en .perut gua pun dah main lagu sofia jane .terus gua menuju ke kereta bugatti veyron warna putih .cadangan demi cadangan disuarakan pasal nak makan kat restoran mana . akhirnya , cadangan gua diguna pakai . gua mahu makan kat maple . mungkin gua rindu nak tgk bulu dada maple kot . okay sumpah geli . ayah gua terus menuju maple di section 13 bersebelahan restoran upin dan ipin bak kata adik gua . nama restoran maple tidak didedahkan . haha . turun je dari bugatti veyron ,gua terus cari table terbaik . table terbaik bagi gua ialah table yg boleh tengok tv . "white coffee ais satu pastu nasi goreng thai melayu punya tanak mamak ok "gua order .




10 minit kemudian



"nasi goreng thai " sound maple bernama Ali . cantik warna nasi goreng thai itu. buat lagi gua tambah selera . sudu sama garfu gua ambil dengan penuh lemah lembut lagi lemah gemalai.gua terus menggodek2 nasi goreng thai itu . " shit! " gua mencarut dalam hati . hanya ada 3 ketul ayam kecik2 je dalam nasi goreng gua . ya gua boleh kira . nampak sngat lah kan betapa sikitnya lauk dlm nasi goreng gua . perasaan gua tak tentu arah . baca baris paling atas post gua ni . itu lah perasaan gua . ayah gua pun perasan melihat keadaan nasi goreng thai itu . "macam nasi goreng kantin sekolah " adik gua pula menyampuk .


10 saat kemudian


ayah gua pun terus mendapatkan tukang masak . sesi temu ramah pun dijalankan .malas plak gua nak type isu temu ramah itu .faham sendiri lah eh . part yang paling best ialah time tukang masak tu cakap " itu bos tak bagi saya letak ayam ,sotong mahupun udang lebih dalam masakan malah dia suruh saya kurangkan lagi " .kemudian , sesi temu ramah bersama bos pula diadakan .






*gambar sekadar hiasan










"babi punya mamak berbulu kedekut " gua mencarut dalam hati lagi .

2 comments:

  1. pemain simpanan jom lepak kat blog liverpool aku haha!

    http://rabunmerah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. haha boleh .
    asal liverpool !
    man utd ,chelsea gua tak layan.haha

    ReplyDelete