Wednesday, July 6, 2011

aku dan michael phelps

tadi aku ,bawang ,wak ,azri dan girlfriend beliau syaza mengisi masa terluang dengan menikmati keindahan alam di bukit cahaya seri alam .bawang asyik tengok benda kotor je selalu maka aku sebagai kawan yang baik hati ingat nak cuci mata dia dengan bagi dia tengok kehijaun bumi ni .harap hati dan jiwa dia dah bersih .so ,tepat je 1.30 petang kitorang gerak dengan menaiki bugatti veyron milik azri .paling aku suka naik kereta dia sebab pesen dengar lagu jiwang.memang jenis haram nak bahan aku .memang terbaikkkkkk.





.
gambar hiasan




sampai sana beli tiket semua then terus masuk .kesian aku tengok tempat ni .macam dah tak lama je ni .aku rasa akak tiket tu keje dia tido je .boleh kira visitor yang datang pun .ingat nak berbasikal tapi bawang ada masalah plak .aku rasa dia takut tayar pancit .aku tak percaya kalau dia yang pancit .bawang jenis yang tak pernah penat .sarcasm sikit .then kitorang pun naik la tourist bus kat situ.maka bawang dengan wak pun menikmati keindahan alam semulajadi .tengok muka masing2 penuh keinsafan .indahkan alam semulajadi .






bawang dah insaf




then habis pusing2 semua .kitorang terus gerak pergi swimming pool .bawang dengan wak macam biasa masih berdendam nak lawan berenang dengan aku .tak pernah nak insaf diorang ni .puas gak dapat berendam .yang paling best pool tu langsung tada orang .macam aku cakap tadi memang tak lama tempat ni aku rasa .bunian je kot yang mandi .dapat sangkut bunian seorang pun best ye dak .haha .apa lagi aku bawang wak memang conguer itu pool lah .dah rasa macam gay punya pool dah kitorang buat .haha .agak lama kitorang mandi sementara nak tunggu azri dengan syaza habis date .
nasib baik lah hujan turun segan2 je .nasib baik tak datang sekali pakej kilat guruh semua .dapat merasa lama sikit jadi badak berendam .



michael phelps




comel kan ? kan ? kan ?









hargailah alam semulajadi dan bantu membantulah sesama rakan .sekian .

No comments:

Post a Comment