Saturday, July 16, 2011

reds


hari ni kira hari yang bersejarah lah bagi aku .dapat tengok for the first time the reds main depan mata .memang teruja dooo .tapi sedikit kecewa lah en bila abg stevie ,abg suarez ,abg skrtel ,abg lucas,abg johnson tak ada la pula .tapi tak apa still aku okay lagi .aku sokong liverpool bukan pasal player tetapi tentang liverpool tu sendiri .kalau jatuh divisyen pun hati jiwa aku tetap liverpool .bukan janji tapi pasti .cerita pasal match tadi ,first aku tatahu aku patut pakai jersi apa .harimau malaya atau the mighty reds ?aku tanak jadi hipokrit ,so aku pakai jersi liverpool sebab aku takda jersi harimau malaya .aku warganegara yang gagal .aku minta maaf .tapi aku akan pastikan aku akan ke bukit jalil menyokong harimau malaya membaham singa laut dengan memakai jersi biru harimaumalaya !



'Anfield'



sampai stadium bukit jalil aku ingatkan aku kat stadium kota bharu .rupanya aku silap aku kat anfield sebenarnya .memang merah habis dah kat situ .aku tak dapat bayangkan kalau brazil yg datang main .aku rasa semua fans kena tangkap dah .bahaya kuning2 ni .aku rasa semangat gila ah .memang tak rasa penat langsung walaupun terpaksa berjalan jauh nak menapak ke stadium .punya la bnyk parkir aku rasa kat dalam stadium tu lagi tapi kau letak vip gak yang boleh masuk .buat aku nak mencarut je .babi apa parkir A,B,C,D semua kau reserve for vip and yang ada sticker je bahalol .kan dah mencarut .sampai stadium terus pak cik aku p beli jersi harimau malaya .dia seorang penyokong kelab rival liverpool .pesen dtg stadium nak tgk the reds kalah .tak mengapa ,dia seorang yang patriotik .





Aummmm !





bagi aku andy carroll main macam haram .kau buang lah jambang kau tu .jambang tu buat kau berat je kot nak lari .charlie adam memberangsangkan ,masih terlalu awal nak judge .gulacsi aku rasa dia ludah banyak sangat kat glove sampai licin glove tu .ngog kali ni tak bongok ,okay .aquilani aku rasa dia pegang match tadi .terbaik pass ,skill and idea .yang lain aku rasa okay .okay ,player harimau pula .safee macam biasa ,makin berbisa .gurusamy tah kenapa aku berminat pula permainan dia tadi .khairul fahmi kesian ,tak bernasib baik .amirul hadi mengancam .safiq rahim tak payah nak komen banyak ,sentiasa mengaum .last ,nak harap player selangor juga baru boleh buat gol .macam biasa ,red giants memang awesome .







thank you and do come back next year :p




No comments:

Post a Comment