Sunday, October 30, 2011

cerita bola

seperti biasa aku lalui hari biasa seperti biasa dan bukan di luar kebiasa-an kerana tiada kuasa yang luar biasa untuk menjadikan hari biasa menjadi luar biasa .seperti biasa ,ahhh aku plak yang rasa menyampah biasa-biasa ni .as usual ,jenis berkerja sendiri macam aku tak boleh nak bangun awal .bangun awal akan menyebabkan aku tak bekerja .pekerjaan yang maha hebat ni kena bangun lepas matahari menyinari bumi .amboi ayat aku .tapi musim hujan sekarang memang baik bagi aku ,boleh buat overtime .kerja kumpul tahi mata bukan calang-calang punya kerja .konsentrasi dan keselesaan amat penting .kerja macam aku ni sangat penting ,kalau takda ekonomi negara akan jatuh merudum .maka dengan itu negara akan mengalami inflasi yang teruk .




lepas kerja macam biasa kena mandi .aku bet semua lepas kerja mandi kan .sesudah meng-hensem-kan diri ,maka perut wajib diisi .gila kerja punya power takan tak lapar ye dak ? kerja aku banyak untung .segala peralatan kerja dan makan minum ditanggung .bukan tu je ,kalau nak rehat baca paper sambil menghirup segelas milo panas pun boleh .mana nak dapat kerja power macam ini .lepas kerja ,aku seperti biasa akan memilih untuk melepaskan tekanan kerja dengan melepak dengan member-member .tekanan kerja ?ya kerja macam aku ni pun ada tekanan .tekanan dengar budak2 memekak dan juga bunyi annoying brader repair kereta .pesen jadikan rumah jadi workshop .aku harap brader mekanik ni dapat buka workshop halal cepat2.baru aku punya kerja berjalan dengan lancar .




lepak dengan kawan sambil sembang kencang tambah kutukan dan carutan memang lain macam feel dia .aku kira bertuah lagi sebab masih ada lagi member yang kerja sama dengan aku .cuma lain department je .tak menjadi masalah .habis kerja lepak ,tak menjadi masalah bukan ? rasa puas lepak ,siap untuk bermain futsal .sekarang siapa tak main futsal ,dia berak tak basuh .semangat main futsal mmg tengah up time ni .sharp pukul 6 dah siap and tunggu member lain sampai .







10 minit lepas pukul 6 hujan pun turun .siap pakej ribut petir .semangat main futsal pun dah down .lupa sekarang memang musim hujan .

No comments:

Post a Comment