Wednesday, October 26, 2011

bulu oh bulu

beberapa hari yang lepas ,aku berpeluang melepak dengan member-member aku .ayat berpeluang tu korang boleh abaikan sebab aku rasa tiap-tiap hari aku lepak .cuma lepak pada hari itu dia punya feel lain macam .aku dah mula syak yang sesi lepak ni bukan calang-calang punya lepak .first ,mamak tu tahu-tahu je aku nak minum apa .lagi satu ,bulu dada mamak tu tak sehelai terkeluar dari baju .aku pun tegur mamak tu , 'baru shave ka ?'.mamak pun balas , 'biasalah sekarang trend tak main bulu-bulu dada ni '.mamak tahu trend .power .




sebelum mamak tu blah ,aku baru teringat yang aku lepak ni sebab aku nak makan sekali .aku pun order nasi goreng USA .mana boleh jadi member aku order nasi goreng kampung .aku tak nak kalah .kampung tak jauh ,USA lagi jauh .aku order sambil pandang nipis je kat member aku tu .lepak punya lepak ,puntung demi puntung rokok habis .tak sampai lagi makanan aku .takpa ,selalunya yang paling lambat makanan tu paling power rasa dia .aku cuba berfikiran positif .sementara tunggu makanan ,aku pandang langit sambil menyumpah2 tukang masak .ikutkan hati aku cuba nak memberontak dengan membaling gelas aku .tapi bila fikir balik kang aku yang kena bayar duit gelas tu .zaman sekarang ,duit tu kena plan awal2 dah nak buat apa .tak jadi memberontak ,hanya mampu menyumpah .




'adik manis ,ini punya awak punya nasi sudah sampai ' .kemain lembut mamak ni cakap .tak jadi aku nak sound .orang baik dengan kita so kita kena balas baik gak .'mamak manis ,terima kasih ' sound aku .aku makan dengan penuh feel habis .aku tak bagi can ,lalat datang aku lempang lalat tu .mana boleh share makanan dengan aku .makan punya makan ,aku perasan ada perisa tambahan kat nasi goreng aku .itu pun member aku yang bagitahu .'wehh mir ,bulu tu kau tolak tepi ,jangan makan ' .aku dah fakap .'bulu?' .aku dah tahu siapa aku nak attack .











aku syak bulu mamak yang baru shave tu .aku rasa aku tak silap .kali ni buat baik takda dalam wikipedia hidup aku .

No comments:

Post a Comment